خواب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 21 / 8 / 1391
بازدید : 1186
نویسنده : ماني
وقتی مامانم میاد میگه پاشوصبحونه بخور
انگار دنیا را تو سرم خراب میکنند
دلم نمی خواد بلند بشم
همش به خودم می پیچم
ولی اخرش به خودم می گم باید بلند بشی
از چی داری فرار می کنی
از واقعیتی به نام زندگی
دوست دارم همش تو خواب باشم
نه به خاطر اینکه خوش خوابم
به خاطر اینکه نمی خوام
چشم به این دنیا بیفته
توی خواب حداقل زیاد اذیت نمیشی
وقتی تو خوابم احساس می کنم دنیای واقعی اینجاست
انگار که ادم های این دنیا با دنیای خواب من فرق می کنند
بعضی وقتها به خودم می گم
یعنی خواب ابدی هم مثل خواب های معمولیند
بعد به خودم میگم نه
اونجا راحت نیستی
اونجا باید جواب پس بدی
به خاطر تک تک لحظه هات باید جواب پس بدی
مگه این دنیا چی کار کردی
که حالا توقع داری اونجا راحتت بزارند
راستش از بچگی همش به مرگ فکر می کردم
ولی این روزها خیلی فکرم و مشغول کرده
بچه ها دیر یا زود باید رفت
ولی می خوام برام دعا کنید
من که توی این دنیا روز خوشی ندیدم
حداقل اون دنیا زیاد اذیت نشم
دعا کنید راحت بميرم.::..


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
samaneh در تاریخ : 1391/9/9/4 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
مهسا در تاریخ : 1391/8/30/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
saram در تاریخ : 1391/8/25/4 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
مهسا در تاریخ : 1391/8/25/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگي جديدباترك يك عادت و آدرس mani-ahmadi.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 43288
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com